شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله ناصری یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: دشمن همیشه با ابزارهای جنگی وارد عرصه کارزار نمی‌شود بلکه استکبار از ابزارهای غیر جنگی استفاده می‌کند و با بهره‌گیری از فضاهای مجازی و اینترنتی سعی در تهاجم به ملت ایران دارد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری، امروز در دیدار با اعضای قرارگاه حضرت امام هادی(ع) سپاه الغدیر استان یزد، اظهار داشت: دشمن همیشه با ابزارهای جنگی وارد عرصه کارزار نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به ویژه الان که استکبار با استفاده از ابزارهای غیر جنگی استفاده می‌کنند و با بهره‌گیری از فضاهای مجازی و اینترنتی سعی در تهاجم به ملت ایران دارد.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه دشمن به وسیله شبکه‌های اجتماعی قصد نفوذ در کشور را دارد، گفت: پیشگیری از نفوذ مهمرتین کارکرد تهاجم فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال در دست‌گیری تمام شبکه‌های اجتماعی در سطح جهان است، گفت: به این وسیله آنها می‌توانند با در اختیار داشتن اطلاعات مردم تمام جهان، به بهترین نحو در امور مربوط به آنها دخالت کند.

آیت الله ناصری یکی از مهم ترین اهداف استکبار جهانی به ویژه آمریکا از شبکه‌های مجازی را قراردادن بخشی از مردم کشورها در برابر سیاستهای آن کشور دانست و گفت: مسئولان باید در ارتباط با پدافند غیرعامل و با برنامه‌ریزی دقیقه به پیشگیری از این اقدامات دشمن بپردازند.

امام جمعه یزد ادامه داد: این موضوع که دشمن به دنبال تهاجم باشد یک امر طبیعی است و ما باید سعی کنیم خود را همه جانبه در برابر دشمنان تقویت کنیم.

وی، یکی از مهمترین جنبه‌های تهاجم دشمنان را نفوذ در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست و گفت: نفوذ دشمن خطر بسیار مهمی است که باید سعی کنیم در همه ی جوانب کشور را در برابر این نفوذ بیمه کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha