شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تهدید به بمب گذاری در مسجد جاپلین

حوزه/ جامعه اسلامی جاپلین که پس از حادثه حریق تعمدی در سال ۲۰۱۲، به تازگی مسجدی در غرب شهر تاسیس کرده‌ است، پیام تهدید به بمب گذاری دریافت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از joplinglobe، جامعه اسلامی شهر جاپلین در ایالت میسوری واقع در آمریکا، پیام تهدید به بمب‌گذاری دریافت کرد. طبق گزارش‌های دریافتی از پلیس، مسجد جدید این مرکز که در غرب شهر ساخته شده است، آخر هفته گذشته تهدید به بمب‌گذاری شد.

به گفته پلیس جاپلین، افتخار علی رئیس این مرکز اسلامی در ساعت 9 شب، پیام تلفنی دریافت کرد. فرد ناشناس پشت تلفن سئوالات مبهم و کنایه‌داری درباره ابزارهای انفجاری از علی پرسیده و هنگامی که علی دلیل این سئوالات را از او جویا می‌شود، ناگهان تلفن قطع می‌شود.

مسجد این حادثه را به عنوان یک تهدید احتمالی بمب‌گذاری به پلیس گزارش داده و نیروهای پلیس با سگ‌های تشخیص مواد انفجاری مکان را بازرسی کردند و خوشبختانه هیچ گونه مواد انفجاری در محل کشف نشد.

به گفته پلیس تماس تلفنی مذکور از شهر کانزاس بوده است. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و احتمال بروز حادثه هنوز منتفی نشده است.

لازم به ذکر است که مسجد پیشین جامعه اسلامی جاپلین، 6 آگوست 2012 در یک حادثه آتش سوزی تعمدی از بین رفت. و یکی از ساکنان این محل نیز به آتش زدن مرکز اسلامی اعتراف کرده و به جرم حریق تعمدی به 5 سال و 3 ماه حبس محکوم شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha