شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه کشور در قم

حوزه / دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه کشور با محوریت مباحث تهذیبی، آموزشی و پژوهشی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام میثم جراح زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این مطلب اظهارداشت: دوره دانش افزایی  جمعی از مدیران مدارس علمیه کشور که امسال منصوب شده اند در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت 4روز  در قم برگزار می گردد، بیان داشت: دراین دوره حدود 110 نفر از مدیران حضور دارند؛ البته 20 نفر از این مدیران در طول سال گذشته منصوب شده، ولی دوره دانش افزایی را نگذرانده بودند.

رئیس اداره امور مدیریت های استانی معاونت آموزش حوزه،  با بیان اینکه دوره امسال در سه محور تهذیب، آموزش و پژوهش برگزار می شود، گفت: اصول و وروش های مدیریت، کلاسداری، مدیریت آموزشی و تحصیلی، مهارت های تحصیل، آشنایی با جشنواره علامه حلی و امور کتابخانه ای از جمله موضوعات  آموزشی و پژوهشی این دوره می باشد.

وی ادامه داد: تهذیب و تربیت، اهمیت اخلاق، نقش تربیتی مدیران در مدارس علمیه و طلبه مطلوب حوزه  هم از جمله محورهای بخش تهذیب است که مدیران در این دوره با آن آشنا می گردند.

به گفته حجت الاسلام جراح زاده، این دوره از امروز سه شنبه با محوریت مباحث آموزشی آغاز و فردا چهارشنبه 12 آبان ماه با موضوع امور تهذیبی در مجتمع نرجس خاتون واقع در جمکران برگزار و حجت الاسلام و المسلمین حسینخانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه در این کارگاه به بیان مطالب تهذیبی  و تربیتی خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: دو روز پایانی دوره امسال نیز به مباحث آموزشی اختصاص دارد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha