یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آسیب های اجتماعی

حوزه / رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از برگزاری کارگاه دانش افزایی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه مبلغان خبر داد.

حجت الاسلام علی شاهیوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه این کارگاه با هدف آموزش روش های علمی پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق فردا در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد افزود:در این کارگاه ۳۰ مبلغ با آخرین شیوه های پیشگیری از معضلات اجتماعی با هدف انتقال این اصول علمی در بین مخاطبان آموزشهای لازم را زیر نظر اساتید خوزوی فرا می گیرند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس ،دانشگاهها و مراکز آموزش عالی اشاره کرد و تصریح کرد:در این کارگاه مبلغان با اصول و فنون تبلیغی برای نهادینه کردن آموزه های اسلامی اخلاقی در بین دانش آموزان آشنا خواهند شد.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با بیان اینکه هم اکنون قریب به ۷۰ مبلغ خواهر و برادر در طرح هجرت، مساجد،مدارس،حلقات صالحین و هیات مذهبی و جلسات قرآنی به نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و اهل بیت( ع )خدمت می کنند بیان داشت:در طول سال برای مبلغان در حوزه های تبلیغی خود کارگاههای دانش افزایی و فن بیان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شاهیوندی در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۸ خانه عالم در شهرستان دلفان وجود دارد افزود:از این تعداد خانه عالم تنها ۱۱ خانه فعال است و امید می رود با تجهیز این خانه ها و استقرار بیشتر خانه های عالم در جوار مساجد زمینه حضور مبلغان در سایر مناطق روستایی این شهرستان نیز فراهم گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha