یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 393684
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت: آل سعود امروز به پشتوانه استکبار جهانی جنایات خود را در کشورهای یمن،عراق،سوریه و لبنان انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳شهید لرستانی فاجعه منا در مسجد امام خمینی(ره) شهرشتان بروجرد با اشاره به اینکه آل سعود با جنایت هولناک فاجعه منا هزاران حاجی بی گناه را با لباس احرام و لبان تشنه به شهادت رساندند افزود:خاطره تلخ این فاجعه عظیم برای همیشه در خاطر مسلمانان جهان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه آل سعود پیکر نیمه جان حجاج را به جهت درمان و مراقبت به سردخانه ها انتقال می دادند تصریح کرد:اوج قساوت قلب و بی رحمی آل سعود در همین اقدام به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در همان روز اول فاجعه منا با بیانات کوبنده و صریح آل سعود را وادار به بازگرداندن پیکر مطهر این شهدا نمود خاطر نشان کرد:سخنان صریح ایشان موجب شد تا بازگرداندن اجساد این عزیزان به وطن مرحمی بر آلام دل خانواده های داغدار آنان باشد.

وی با بیان اینکه آل سعود با وقوع فاجعه منا نشان داد که لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد و باید اداره این اماکن مقدس را به کشورهای اسلامی واگذار کند.

وی با بیان اینکه آل سعود امروز به پشتوانه استکبار جهانی جنایات خود را در کشورهای یمن،عراق،سوریه و لبنان انجام می دهد افزود:آل سعود باید بداند خون بی گناه هزاران زن و کودک بی گناه در این کشورها روز به روز او را در ورطه نابودی و باتلاق فرو می برد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز ملت فهیم ایران اسلامی با هر گونه نفوذ و دست درازی به کیان انقلاب اسلامی مقابله می کند افزود:این ملت مومن و انقلابی با عمل به سیره اهل بیت(ع) ،راه شهدا و منویات مقام معظم رهبری با در مقابل ظلم و جور ایستادگی می کنند و تا آخرین قطره خون در پای دستاوردهای انقلاب و نظام خواهند ایستاد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha