یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 393672
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از تحصیل قریب به ۱۰۰ طلبه در این مدرسه خبر داد.

خانم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در سال ۱۳۸۸ به همت امام جمعه وقت این شهرستان حجت الاسلام صرفی پور در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع راه اندازی شده، اظهار داشت: این مدرسه در همان سال به تربیت طلاب علاقمند به فراگیری علوم حوزوی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به این که از این تعداد ۲۰ نفر پذیرفته شده مهر ماه امسال هستند، افزود: آغاز سال تحصیلی این مدرسه نیز ۲۷ شهریور ماه جاری اعلام شده است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به اینکه ۳۵ طلبه از شهرهای هم جوار به تحصیل علوم حوزوی در این مدرسه مشغول هستند، تصریح کرد: برای اسکان این طلاب فضای خوابگاهی مطلوب نیز فراهم است و طلاب مشکلی از نظر ایاب و ذهاب نخواهند داشت.

آزادبخت همچنین از ایجاد مهد کودک برای نگهداری و آموزش برنامه های قرآنی به فرزندان طلاب در این مدرسه خبر داد و گفت: در این مدرسه مربی مهد قرآن علاوه بر فراهم آوردن فضای نگهداری کودکان طلاب به آنان سوره های قرآن را نیز آموزش خواهد داد.

حضور مبلغان این مدرسه در کاروان های راهیان نور

وی از حضور بیش از ۱۰ نفر از دانش آموختگان و طلاب پایه ۵ به بالا در کاروانهای راهیان نور خبر داد و تصریح کرد: طلاب با حضور در کاروانهای راهیان نور در این هفته و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به اجرای برنامه های فرهنگی و تبیین و تشریح اهداف دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در بین مخاطبان خواهند پرداخت.

حضور مبلغان در اجرای طرح فلاح کمیته امداد

مدیر مدرسه علمیه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به حضور بیش از ۲۰ نفر از مبلغان این مدرسه در اجرای برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) با عنوان طرح فلاح، افزود: این طرح با محوریت ارائه برنامه های مشاوره های اعتقادی،مذهبی و بصیرتی به مددجویان این نهاد برگزار می شود و در بالا بردن دانش دینی و بصیرتی مددجویان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha