یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کارگاه آموزشی

حوزه/ کارگاه آموزشی "مدیر موفق" ویژه مدیران و معاونان اجرایی آموزشی مدارس علمیه استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در کارگاه آموزشی "مدیر موفق" ویژه مدیران و معاونان اجرایی آموزشی مدارس علمیه استان لرستان، که امروز و فردا در مدیریت حوزه علمیه استان لرستان در حال برگزاری است، مدیران و معاونان مدارس راهکارهای آموزش موفق در حوزه را فرا می گیرند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، گفت: در این کارگاه آموزشی ۲۰ نفر از کادر علمی اجرایی مدارس استان لرستان به مدت دو روز راهبردهای اصول آموزشی تهذیبی را بصورت تئوری آموزش می بینند.

حجت الاسلام نجفی با بیان این که در این کارگاه، اعضای شرکت کننده ۴۰ ساعت آموزش لازم مدیریت موفق را فرا می گیرند افزود:۲۰ ساعت آموزش این کارگاه، طی امروز و فردا و ۲۰ ساعت دیگر نیز روزهای ۸ و ۹ مهر ماه برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

آشنا سازی اساتید با اندیشه های سیاسی امام(ره) و رهبری

وی همچنین در حاشیه برگزاری جلسه بسیج طلاب استان لرستان گفت: به منظور ترویج گفتمان انقلاب، در جلسه بسیج حوزه استان مقرر شد اندیشه های سیاسی امام(ره) و مقام معظم رهبری به صورت کارگاهی، به مدرسان حوزه آموزش داده شود تا اساتید نیز با انتقال این اندیشه ها و مفاهیم به طلاب، بتوانند اقدامات فرهنگی دشمن علیه دین و مکتب تشیع را خنثی نمایند.

حجت الاسلام نجفی، مقابله با جریانات انحرافی و رسیدگی به ورزش طلاب و هماهنگی های صورت گرفته برای اجاره اماکن ورزشی را نیز از دیگر مصوبات شورای بسیج حوزه برشمرد و خاطر نشان کرد: مقرر شد پرداختن طلاب به ورزش شنا و فوتسال در دستور کار قرار گیرد و در مهرماه، طلاب می توانند به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha