دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
s

حوزه/ معاون پارلمانی رئیس جمهور، با بیان این که اهتمام دولتمردان به نظرات مراجع تقلید خواست حجت الاسلام والمسلمین روحانی، است، گفت: رابطه حسنه دولت با مراجع تقلید و حوزه را سرمایه بزرگی برای دولت می دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حسینعلی امیری، با حضور در غرفه هفته نامه افق حوزه، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، ضمن تمجید از فعالیت های این هفته نامه و خبرگزاری حوزه در انعکاس آراء و نظریات حوزه های علمیه و مراجع تقلید، اظهار داشت: مجموعه دولت تدبیر و امید، همواره نسبت به دغدغه ها و نقطه نظرات مطرح شده از سوی بزرگان حوزه از جمله مراجع تقلید، توجه دارد.

وی افزود: بارها در جلسات هیئت دولت از شخص رئیس جمهور شنیده ام که وزراء، معاونان رئیس جمهور و کلیت دولت باید توجه و اهتمام کافی نسبت به نظرات مطرح شده از سوی مراجع تقلید و دیگر بزرگان حوزه، داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، ادامه داد: خوشبختانه رابطه خیلی خوبی بین دولت و مراجع تقلید وجود دارد و ما در مجموعه دولت تدبیر و امید، این رابطه حسنه را، یک سرمایه بزرگ برای دولت و خودمان می دانیم.

امیری در پایان افزود: افتخار می کنیم به این رابطه که در دولت تدبیر و امید، بین رئیس جمهور و اعضای دولت و همچنین رابطه مطلوبی بین کلیت دولت و مراجع تقلید وجود دارد و ما از این رابطه نهایت استفاده را می بریم تا دغدغه های بزرگان دین برطرف شود.

 

۳۱۳/۲۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha