شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 399120
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
مسجد

حوزه / شلوغ بودن بیمارستان‌های دیگر علامت ناسالم بودن جامعه و شلوغ بودن بیمارستان مسجد علامت سلامت جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مسجد، اولین دانشگاهی  است که دانشکده های فراوان در علوم انسانی دارد.  شرط پذیرش در کنکورش برخورداری از اراده و مدرک اعطایی‌اش،پاکی و درک صحیح،رستگاری و درست‌اندیشی است. آموزه‌هایش علمی، منطقی، مفید و کاربردی است و زمان تحصیل در آن از گهواره تا گور است و همه آحاد جامعه مرد و زن، کوچک و بزرگ، باسواد و بی سواد را پوشش می‌دهد.

دانشگاهی با دانشکده های علوم انسانی و کاربردی است که حضور زن و مرد بدون هیچ آسیبی است. دکترای آن خلوص و تواضع و اعتدال است،استادان آن، مجرّب و کارآزموده و بدون حقوق‌اند و مشاوران و راهنمایان آن، خود سالکان آن راه مستقیم‌اند. 

تحصیل کردگان آن مؤمن، دلسوز، دانشمند، صبور، مدیر و مدبّرند و در حوادث سیاسی، اجتماعی، داخلی و بین‌المللی بصیر و بینایند و نقشی فعّال و تأثیرگذار و هدایتگر دارند.آنان در جبهه های نبرد با دشمنان اسلام نیز همواره در خط مقدم حضور دارند و جلوه های شجاعت، رشادت و صلابت آنان مثال زدنی است.

کلاس‌هایش نه تنها تعطیلی ندارد، بلکه در ایام تعطیلی چون جمعه ها و اعیاد نیز رونق فزاینده دارد.

فارغ التحصیلان آن فارغ از همه آلودگی ها و وابستگی هایند و یک فارغ التحصیل بیکار، بی ادب و بی انگیزه ندارد و گرایش به پاکی ها درجه و مدال آن است.   

مسجد مرکزی است که از سکوت اهالی خود لذّت می‌برد،  مخصوصاً اگر سکوتشان برای تفکر و یاد خدا باشد، و از سروصدا و فسوق و جدال رنج می‌برد.

*مسجد، مجهزترین بیمارستان

مسجد بیمارستان فوق تخصصی و فوق عقلی جسم و روان است.

*بیمارستان مسجد علاوه بر ترمیم، مداوا  و تطهیر به مسائل پیش‌گیرانه و واکسیناسیون نیز توجه دارد و با بالاترین عیار از باکتری ها و ویروس‌های خطرناک و مُسری - مثل نفاق - جلوگیری می‌کند.

* مسجد همه بیماری های روانی را درمان می‌کند؛ اسم بردن صاحب بیمارستان دوا و یاد او شفاست.

*حضور در بیمارستان مسجد، انواع بلاهای فردی مثل عجب، بخل، تکبر، نفاق و انواع بلاهای اجتماعی مثل شائبه و شرک و تشطّط و تفرقه را اتوماتیک وار مداوا می‌کند.

* مسجد نه تنها به کسی ضربه روحی وارد نمی کند که اعتدال روحی هم ایجاد می‌کند.

* مسجد نه تنها تعطیلی ندارد که در تعطیلی‌ها شلوغ‌تر است.

*شلوغ بودن بیمارستان‌های دیگر علامت ناسالم بودن جامعه و شلوغ بودن بیمارستان مسجد علامت سلامت جامعه است.

*با حضور در بیمارستان مسجد جلو بسیاری از ویروس‌های خارجی و خطرناک و مسری گرفته می شود ویروس هایی که اگر از آنها جلوگیری نشود تنها چند نفر تلف نمی‌شوند بلکه نسلی و کشوری ناخودآگاه آسیب می‌بیند.

*در بیمارستان مسجد دردهای آسمانی هم مداوا می‌شود   

*حضور در بیمارستان مسجد بهترین درمان و نگاه به آن بهترین داروست.

*بیمارستان مسجد نه تنها از مراجعانش بیمه نمی‌خواهد که آنها را بیمه می‌کند.

*بیمارستان‌های دیگر مرگ و میر دارند اما بیمارستان مسجد نه تنها مرگ روانی و روحی ندارد که مرده‌های فکری و روانی را احیا می‌کند.

*آزمایشگاه مسجد، افکار و اذکار و انگیزه های مثبت و منفی افراد را مشخص می کند.

*هیچ‌یک از داروها، ساخته اجنبی و دشمن نیست و مشابه خارجی هم ندارد.

*موسسه مسجد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha