شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دشمن

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هیچ گاه نباید به وعده‌های دشمنان دل‌خوش کنیم، گفت: دشمنان همواره نشان داده اند که بر هیچ اصولی پایبند نبوده و نیستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار وزیر اطلاعات، در بجنورد اظهار داشت: با عنایت ویژه پروردگار در کشور ایران اسلامی امنیت کامل برقرار است.

وی با بیان اینکه امروز به همت وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین سایر نیروهای نظامی و انتظامی، ایران اسلامی در منطقه دارای امنیت مطلوبی است، افزود: گروه‌های تکفیری و تروریستی برای ورود و نفوذ به مرزهای کشور تلاش می‌کنند، اما به خاطر تلاش های شبانه روزی و اشراف مسئولان امنیتی کشور، امید دشمنان به یأس بدل گشته است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی دوست ندارند ما در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنیم و برتر باشیم  و برای ناکامی ملت ایران و ضربه زدن به ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هیچ گاه نباید به وعده‌های دشمنان دل‌خوش کنیم، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی همواره نشان داده اند که بر هیچ اصولی پایبند نبوده و نیستند و همیشه تلاش می‌کنند با تقویت گروه‌های تروریستی و تکفیری منطقه را برای ایران اسلامی ناامن کرده و به تعبیری از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha