سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
سیدجواد هاشمی در غرفه خبرگزاری «حوزه»:

حوزه/ بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، با بیان این که بیشتر از دیگر بازیگران نقش های مذهبی را بلد هستم، گفت: در نقش روحانی سعی می کنم عمامه ام نیافتد.

سیدجواد هاشمی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، با بیان این که روحانیون می توانند در عرصه سینما و تلویزیون، ورود اثرگذار و مفیدی داشته باشند، اظهار داشت: یک بخشی از روحانیون وارد سینما شده اند، منتها در عرصه تحقیق و پژوهش های دینی ورود کردند.

وی با بیان این که حضور روحانیون در عرصه سینما، بیشتر به چینش و در حقیقت تدوین فیلمنامه ها برمی گردد که این کار خیلی خوب است، گفت: فکر می کنم اگر ما همیشه از کارشناس خوب روحانی برای بخش فیلمنامه استفاده کنیم، خیلی از مشکلات مان حل می شود به شرطی که روحانیونی که وارد این عرصه شوند، قدری هنر را هم بشناسند و الا ممکن است ما باز هم دچار یک سانسور مجدد در آثار سینمایی شویم.

این بازیگر سینما و تلویزیون، حجت الاسلام و المسلمین رسول جعفریان را الگوی خوب و موفقی برای روحانیونی دانست که می خواهند در عرصه سینما و تلویزیون وارد شوند و گفت: روحانیون با تحقیقات و پژوهش هایی خود که در حوزه آموزه های اسلامی دارند، می توانند راهگشای بسیاری از مشکلات سینما باشند تا از واقعیت در حوزه دین فاصله نگیریم.

وی در ادامه با بیان این که بنده بارها در نقش روحانیون، بازیگر سینما و تلویزیون بوده ام، گفت: در نقش هایی که به عنوان روحانی بازی می کردم، بیشتر مراقب بودم که عمامه ام را درست ببندم تا نیافتد، چون این مشکل در بسیاری از مجموعه های مشابه رخ داده است.

سیدجواد هاشمی با بیان این که معمولا نقش های مذهبی و روحانی را خوب بازی می کنم، گفت: فکر می کنم بیشتر از دیگر بازیگران سینما و تلویزیون نقش های مذهبی را بلد هستم، چون ارتباط م با روحانیون بسیار زیاد است و از ایشان بهره می برم. 

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha