دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین علی معبودی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین معبودی گفت: بازنده اصلی در نبرد عراق و سوریه، محور غربی، عبری و عرب های مرتجع منطقه هستند که دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه آغشته است.

حجت الاسلام  والمسلمین علی معبودی در گفتگو با خبرگزاری حوزه از قزوین با اشاره به این که شکست داعش در موصل نشان دهنده شکست و محو کامل این گروهک تروریستی گفت: بازنده اصلی تمام این جنایت های وحشیانه کشورهای عربی منتطقه واستکبارجهانی ،در راس آن اسراییل وآمریکای جنایتکار می باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر( عج) در خصوص روند آزاد سازی موصل و تاثیرات پیروزی این عملیات بزرگ، اظهار داشت :  آزادسازی موصل توسط نیروهای مردمی و ارتش عراق به معنای تیر خلاص گروهک ساخته و پرداخته مراکز اطلاعاتی غرب در عراق خواهد بود.

وی افزود: اگر با یاری خداوند عملیات آزادسازی موصل به بار بنشیند، از آنجا که موصل دارای یک ارزش استراتژیک است و محل خلافت و سازماندهی داعش در عراق به شمار می آید، یک شکست مفتضحانه و پایان کار داعش در عراق به شمار خواهد آمد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: شکست داعش در عراق بیش از هر چیز دیگری حقانیت محور مقاومت را ثابت می‌کند که با تکیه بر توان اعتقادی، قدرت پوشالی غربی عربی را به شکست کشانده است.

وی تصریح کرد: نقش ایران در سد کردن راه های پیشروی داعش و نیز بیرون راندن گروهک دست ساز غرب از کشور های اسلامی قابل لمس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) بیان داشت: اگر داعش پایگاه خود در شهر موصل را از دست بدهد این به معنای آغاز پایان این گروه تروریستی خواهد بود.

وی ادامه داد: شهر "موصل" از شهرهای بزرگ عراق است که جمعیت زیادی را در خود جای داده است، لذا داعش بعد از اشغال این شهر، آن را به عنوان مرکز به اصطلاح خلافت خود تعیین کرد.

حجت الاسلام معبودی افزود: امروز ارتش و نیروهای مردمی عراق در وضعیتی قرار دارند که می‌توانند "موصل" را از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند و آخرین پایگاه تروریست‌ها در خاک عراق به زودی آزاد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha