یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سلیم موذن‌زاده

حوزه/ مراسم گرامیداشت مرحوم استاد سلیم موذن زاده اردبیلی، عصر امروز در محل حسینه اردبیلی های مقیم تهران و با حضور پرشور مردم به خصوص طلاب و روحانیون برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، در این مراسم ودود موذن زاده، نوه استاد موذن زاده طی سخنانی با تشریح ابعاد شخصیتی این مداح اهل بیت(ع) گفت: استاد، نمونه کاملی از یک مومن و اردتمند امام حسین(ع) بود. او لحظه ای از ذکر مصیبت سیدالشهداء(ع) دریغ نکرد و ان شاء الله اباعبدالله(ع) در آن دنیا دست او را خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: استاد موذن زاده چهره درخشان و ماندگار مداحی اهل بیت(ع) بود که می تواند الگوی مناسبی برای همه ادامه دهندگان سیره معصومین علیهم السلام باشند

نوه استاد موذن زاده اضافه کرد: نام این استاد فرهیخته همواره با نوای نوحه ، زیبا، ماندگار و دلنشین «زینب زینب» او مترادف است، چرا که نیازی نیست زبان آذری بدانیم این مرثیه از دل برآمده و لاجرم بر دل هم می نشینید و هر چشمی را بی اختیار گریان می کند.

وی در پایان گفت: استاد موذن زاده فردی مخلص ، بی ریا، ساده، عاشق اهل بیت(ع) بود و به عنوان یکی از مفاخر جهان اسلام در یادها باقی خواهد ماند.

گفتنی است :در این مراسم جمعی از مسئولین و شخصیت های کشوری  حضور داشتند.

313/34

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha