یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تفاهم نامه همکاری

حوزه/ به همت دانشکده مطالعات زن و خانواده و به منظور شناسایی و بهره برداری از ظرفیتهای علمی مشترک میان دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه ادیان و مذاهب تفاهم نامه ای میان این دو دانشگاه به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به منظور شناسایی و بهره برداری از ظرفیتهای علمی مشترک میان دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه ادیان و بهره مندی از امکانات دو طرف و توسعه ارتباطات علمی استادان و دانشجویان دو موسسه، تفاهم نامه ای میان روسای محترم دو دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین نواب و آقای دکتر محمدمهدی طهرانچی به مدت پنج سال امضا شد.

این گزارش با اشاره به مهمترین محورهای همکاری این تفاهم نامه می افزاید: استفاده از توان هیات علمی دو طرف، اعطای بورس تحصیلی و فرصت مطالعاتی متقابل، همکاری در تدوین و ترجمه منابع آموزشی، حمایت از دانشجویان دو طرف در دوره عالی به صورت دوره های کوتاه مدت برای گذراندن برخی دروس خاص یا انجام قسمتی از تحقیقات مربوط به پژوهش خود، برگزاری کارگاههای آموزشی و پژوهشی، و نیز همکاری در حوزه ارتباطات بین الملل است .

این تفاهم نامه به همت دانشکده مطالعات زن و خانواده به امضا رسید.

گفتنی است که دانشکده مطالعات زن از ابتدای ترم جاری همکاریهای مشترک خود را با استفاده از استادان مجربی از دانشکده های حقوق و پژوهشکده خانواده شروع کرده است و امید میرود که روند همکاریها، به دانشکده های دیگر دو دانشگاه نیز تسری یابد.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha