یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجلیل از خانواده شهدا

حوزه/ همزمان با شب شهادت حضرت علی‌ بن موسی الرضا(علیه السلام) خانواده‌های ۱۱ شهید مدافع حرم از تیپ زینبیون با حضور تولیت و جمعی از معاونان و مدیران مسجد مقدس جمکران تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در شب شهادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مراسم تجلیل از خانواده‌های ۱۱ شهید مدافع حرم از تیپ زینبیون با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت و حجت الاسلام ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور هزاران عاشق و منتظر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار شد، تولیت مسجد مقدس جمکران به تبیین رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم؛ به ویژه شهدای تیپ زینبیون پرداخت.

وی با بیان اینکه این شهدای مدافع حرم از شیعیان خالص و مخلص پاکستان هستند، آنان را نمونه عاشقان حقیقی اهل بیت(علیهم السلام) خصوصا حضرت زینب(سلام الله علیها) عنوان کرد.

در ادامه با اهدای تندیس و پرچم مسجد مقدس جمکران، از پدران این شهدای مدافع حرم که در ماه‌های محرم و صفر به شهادت رسیدند در میان فریادهای لبیک یا حسین، لبیک یا زینب و لبیک یا مهدی عاشقان اهل بیت(علیهم السلام)  تجلیل شد.

همچنین پرچم گنبد مسجد مقدس جمکران توسط تولیت این مکان مقدس به نماینده تیپ زینبیون اهدا شد تا به کشور سوریه ارسال و در جمع رزمندگان مدافع حرم به اهتزاز درآید.

در پایان مراسم نیز پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم به نام های سید احمد حسینی و امین حسینی بر روی دستان عاشقان امام زمان(علیه السلام) تشییع شد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha