یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شريف زاده

حوزه/ مسئول اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان با اعلام این که تاکنون حدود ۹۰۰ پرونده در این اداره تشکیل شده است، گفت: ۴۷۰ مورد از این پرونده ها مربوط به طلاب و روحانیون ایثارگر و مابقی مربوط به فرزندان ایثارگران می باشد.

به گزارش خبرگزاري حوزه از مشهد، حجت الاسلام یوسف شریف زاده، در اردوي يك روزه جانبازان حوزه خراسان و خانواده هاي آنان با عنوان «طلایه داران ایثار»، در اردوگاه ثامن الحجج(ع) مشهد، تشکیل پرونده طلاب و روحانیون جانباز و ایثارگر را گامی براي برنامه ریزی دقیق و منسجم در راستای ارائه خدمات به آنان دانست و با بیان این که تاکنون حدود 900 پرونده در اداره امور ایثارگران تشکیل شده است، گفت: 470 مورد از این پرونده ها مربوط به طلاب وروحانیون ایثارگر حوزه خراسان و مابقی مربوط به فرزندان ایثارگران می باشد.

 مسئول اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان، برگزاری دوره آموزش روایتگری، حمایت از برگزاری یادواره های شهدا در مدارس علمیه، برپایی نمایشگاه در هفته دفاع مقدس، پیگیری مدارک تحصیلی ایثارگران حوزوی و بازدید از آسایشگاه های جانبازان را از جمله برنامه های انجام شده توسط اداره امور ایثارگران برشمرد.

حجت الاسلام شریف زاده همچنین در مورد برنامه های آتی اداره ایثارگران، عنوان کرد: اردوی یک روزه فرزندان ایثارگران، تجلیل از ممتازین تحصیلی ایثارگر، برگزاری همایش شهدای روحانی مدافع حرم، بازدید از خانواده های ایثارگران و برگزاری اردوی راهیان نور ویژه طلاب ایثارگر از جمله برنامه های اداره امور ایثارگران در سال جاری است.

وی همچنین از عقد قرارداد با سالن ها و مجموعه های ورزشی در نقاط مختلف شهر مشهد برای استفاده طلاب ایثارگر خبر داد.

گفتنی است، اردوی یک روزه طلایه داران ایثار با حضور 60 جانباز حوزوی دفاع مقدس و خانواده های ایشان، طلاب و اساتید حاضر در اولین دوره آموزش روایتگری دفاع مقدس حوزه علمیه خراسان و هم چنین مدیر و جمعی از معاونین حوزه علمیه خراسان در اردوگاه فرهنگی تربیتی ثامن الحجج(ع) مشهد برگزار شد.

سخنرانی مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام و المسلمين سیدمصباح عاملی، تجلیل از روحانیون جانباز، ایثارگر و آزاده، قدردانی از اساتید اولین دوره آموزش روایتگری دفاع مقدس و روایتگری سه تن از راویان حوزوی دفاع مقدس، از مهم ترین برنامه های این اردوی یک روزه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha