شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش گفت: پژوهشگران برتر حوزه علمیه خراسان در هفته پژوهش معرفی می شوند و متقاضيان مي توانند تا ۱۶ آذرماه ۹۵ ثبت نام كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، هادی حصاری، با اعلام اين خبر گفت: بی تردید شناخت و معرفی پژوهشگران حوزوی ،مقدمه و پیش نیاز حمایت و پشتیبانی از آنها است كه به همین منظور معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان تلاش کرده با شاخصه های سنجش پذیر، علمی و مورد وفاق نخبگان و در عین حال توجه به کیفیت پژوهش ها نسبت به انتخاب و معرفی پژوهشگران اقدام کند.
وي افزود: کاربردی بودن اثر، برگزیده شدن در فراخوان‌های پژوهشی، خلاقیت و پایبندی به اخلاق پژوهش در این ارزیابی مد نظر بوده است كه پژوهشگران برتر در این دوره در سطوح مختلف علمی يك تا چهار انتخاب و در هفته پژوهش معرفی می شوند.
حصاری، يادآور شد: اساتید و طلاب پژوهشگر می‌توانند رزومه خود يعني مشخصات فردی، سوابق تحصیلی داری مدرک معتبر، فعالیت‌ها و تجارب علمی، سوابق پژوهشی و آموزشی، تدریس، شماره تماس همراه و ثابت را به منظور ارزیابی اولیه به آدرس پست الکترونیکی معاونت پژوهش به آدرس: pazhuhesh.kh@gmail.com ارسال كنند كه بعد از ارزیابی اولیه، در صورت تأیید، جهت ارسال مستندات لازم، تماس گرفته خواهد شد.
وي بيان كرد: مهلت ارسال رزومه علمی پژوهشی تا 16 آذرماه اعلام شده است و متقاضيان براي كسب اطلاعات بیشتر مي توانند با شماره تماس 32008165 و 32008166 تماس بگیرند.۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha