یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ارسال هدایای کریسمس برای خانواده‌های بی‌بضاعت

حوزه/یک دسته از مسلمانان هالیفاکس با همکاری مسیحیان، قصد خریداری کادوهای کریسمس برای خانواده‌های نیازمند دارند تا دل کودکان را در تعطیلات آخر سال شاد کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از globalnews، گروهی از مسلمانان هالیفاکس از استان نووا اسکوشیا در کانادا با همکاری عده‌ای از مسیحیان قصد دارند برای خانواده‌های فقیر مسیحی هدایای کریسمس خریداری کنند و دل کودکان نیازمند را در تعطیلات آخر سال شاد کنند.

این گروه قصد دارد هر خانواده‌ نیازمند را با یکی از اعضای داوطلب همراه کرده و داوطلبان می‌توانند شخصا هدایای تعطیلات آخر سال را کادو کرده و آن‌ها را با دست خودشان به درب خانه‌ها تحویل دهند. داوطلبان همچنین می‌توانند به طور ناشناس هدایا را ارسال کنند.

رعنا زمان آغاز کننده این حرکت می‌گوید: من به عنوان یک مسلمان معتقدم که این عمل بسیار مهم است، اسلام اهمیت زیادی به امور خیریه، بخشش و مهرورزی می‌دهد.

زمان که مسئولیت خرید کادوی کریسمس برای 25 خانواده نیازمند را عهده دار شده است و تاکنون توانسته 15 داوطلب از طریق شبکه‌های اجتماعی پیدا کند، می‌گوید: کسانی هستند که به دلیل وضعیت مالی حتی قادر به خرید مایحتاج اولیه خانه نیستند، و ما هدف‌مان تنها کمک به مسلمانان نیست، بلکه اقدامات خیریه برای کمک به تمام مردم است.

وی افزود: کار ما هیچ ارتباطی با تعطیلات مذهبی ندارد. بلکه ما مسلمانان می‌دانیم که کریسمس برای خواهران و برادران مسیحی ما اهمیت ویژه‌ای دارد و به این امر احترام می‌گذاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha