شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست میان ادیانی «مصائب مقدس حسین و مسیح» در کانادا

حوزه/ به منظور ایجاد پل میان پیروان ادیان اسلام و مسیحیت، نشست میان ادیانی «مصائب مقدس حسین و مسیح» ، شنبه ۱۹ نوامبر در کلیسای متحد لیونیگ اسپریت در کلگری برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشست میان ادیانی «مصائب مقدس حسین و مسیح» به منظور ایجاد ارتباط میان مسلمانان و مسیحیان، روز شنبه 19 نوامبر 2016، یک روز پیش از اربعین حسینی، در کلیسای متحد لیوینگ اسپریت در شهر کلگری واقع در کانادا برگزار می‌شود.

انجمن حسینی کلگری، کلیسای سنت مارتین آنگلیکان و کلیسای متحد لیونیگ اسپریت، برگزارکنندگان این گفتمان میان ادیانی مسلمانان و مسیحیان خواهند بود.

این نشست شامل سخنرانی‌ها و یک مستند کوتاه درباره زندگی خارق العاده شخصیت‌های برجسته و الگوهای مذهبی چون امام حسین (ع) و عیسی مسیح است. در این سمینار، ناتاشا برابکر کاریسون به نمایندگی از مسیحیان و حجت الاسلام سیدرضا کاظمی به نمایندگی از مسلمانان صحبت خواهند کرد و شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد است.

انجمن حسینی کلگری

انجمن حسینی کلگری، یک سازمان خیریه به ثبت رسیده در کانادا می‌باشد که در سال 1982 تاسیس شده است. ساخت این مرکز اسلامی متعلق به اهل تشیع کانادا در سال 1984 به پایان رسیده و افتتاح شد. اهداف این انجمن ارائه فرصت‌ها و امکانات برای تمامی اعضاء، ترویج آموزه‌های حقیقی اسلام مطابق با فقه جعفری، ارائه کمک هزینه تحصیلی به جوانان و ایجاد هم‌دلی و احترام با دیگر سازمان‌های مذهبی است.

نشست میان ادیانی «مصائب مقدس حسین و مسیح» در کانادا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha