یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتشار پوسترهای اسلام‌ستیز در شهر کانادایی ادمونتون

حوزه/ برای سومین بار متوالی در ماه اکتبر، پوسترهای اهانت آمیزی علیه دین اسلام در محله‌های مختلف شهر ادمونتون در ایالت آلبرتا توزیع و موجب آزار و اذیت شهروندان مسلمان این منطقه شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از edmonton.ctvnews، اسلام‌هراسی در شهر ادمونتون در استان آلبرتای کانادا نمای ترسناکی به خود گرفته است. به گفته شورای امور مسلمانان آلبرتا، برای سومین بار متوالی در ماه اکتبر، در این منطقه، عده زیادی از مسلمانان پوسترهای اهانت آمیزی علیه مذهب‌شان دریافت کردند. ابتدا محله‌های کالدر و میلوودز هدف پوسترهای نژادپرستانه قرار داشتند اما آخر هفته اخیر محله اوانزدل نیز در شمال شرقی ادمونتون این پوسترهای اهانت آمیز را دریافت کردند که به قدری وقیح هستند که قابل نشان دادن نمی‌باشند.

یک زن مسلمان که ترجیح داد ناشناس باقی بماند درباره این پوسترها به خبرنگاران گفت: در این پوسترها از کودک آزاری و ترویج تجاوز به کودکان و نوزادان نوشته شده بود. این درحالی است مذهب ما به شدت این رفتارها را شنیع و زشت می‌داند.

اورنگ زیب قریشی سخنگوی شورای امور مسلمانان آلبرتا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از شورای شهر خواسته‌ایم تا این پرونده را در اولویت قرار دهد، زیرا اکنون کار به جایی رسیده که خانه‌های تک تک مسلمانان را تهدید می‌کنند. وی افزود:‌انتشار ما از قانون،‌ شناسایی افراد دخیل در این توطئه و پایان دادن به این اعمال نژادپرستانه است؛‌ چراکه تبلیغات نفرت‌محور هیچ جایگاهی در شهر ما ندارند.

خبرنگاران با پلیس منطقه ادمونتون تماس گرفتند تا اطلاعات بیشتری درباره تحقیقات در این زمینه به دست بیاورند ولی هیچ یک از اعضای پلیس این منطقه برای پاسخ دادن به سئوالات خبرنگاران در دسترس نبود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha