چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی تربیت مدرس حوزه گفت : یکی از مسائلی که دشمن در فضای مجازی مورد هدف قرار داده موضوع خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در افتتاحیه دوره مهارت افزایی و تربیت مربی فضای مجازی «آسیب های فضای مجازی و راه های برون رفت» که امروز در قم برگزار شد به جایگاه  تبلیغ در قرآن اشاره کرد و گفت:خدای متعال در قرآن دستور داده « قدرت و قوه در برابر دشمن پیدا کنید»،  این سخن  معنایش تنها داشتن سلاح نیست، بلکه مجهز شدن به هرنوع قوه و استعداد است که  بتواند جلوی نفوذ دشمن را بگیرد.

 مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه افزود: قوه و استعداد به داشتن و مجهز شدن به اسلحه نیست؛ این قوه همه چیز را شامل می شود، گاهی قوه مهارت در فضای مجازی  وگاهی مسائل دیگر است.

وی بیان داشت:  لازم است برای نوع امکان و استعدادی که باعث جلوگیری تهدیدهای دشمن می شود؛ برنامه ریزی، شناسایی  و افراد را تقویت و حمایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل گفت: رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر جنگ نرم و ورود دشمن در این عرصه کرده است و قطعا دشمن در بُعد فضای نرم یکی از مسائلی که  مورد هدف قرار داده موضوع خانواده است. 

 مسئول امور صیانتی حوزه های علمیه افزود: اگر خانواده آسیب ببیند موارد دیگر آسیب خواهد دید چون همه اتفاقات درخانه به وقوع می پیوندد و در محیط خانه است که تربیت و شخصیت افراد شکل می گیرد. بنابر این باید تا جای که درتوان داریم  خود را مجهز به انواع علوم کنیم تابتوانیم جلوی نفوذ دشمن را بگیریم و حتی لازم است درعرصه تجهیز به قوه واستعداد سرمایه گذاری و حمایت کرد.

وی بیان داشت: آن قدر بایدمجهز شد تا دشمن اصلا فکر و حتی جرات حمله را نداشته باشد.

حجت الاسلام  والمسلمین فاضل  به حوادث عراق اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد اتفاق بسیار خوبی در کشور عراق هستیم و با تلاش و کوشش رزمندگان اسلام،  پیروزی غرور آفرینی بدست آمده است و این دقیقا همان آماده شدن و مجهز شدن در برابر دشمن است.

 مسئول امور صیانتی حوزه های علمیه افزود: زمانی که باور داریم حق هستیم؛ باید برای آن تلاش کنیم و به هر سلاح و قوه ای و استعدادی خود را مجهز نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha