یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روستا آزاد

حوزه/ اشتغالات و کارهای اداری باعث شده است، از امر تبلیغ دور شویم و نقطه تمرکز ما بر روی کارهای سطحی است و کار عمقی صورت نمی گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» نشست سالانه گروه تبلیغی آیت الله خویی(ره) در حسینیه خویی های مفیم قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام یحیی کمال  مدیر کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و اعضای این گروه برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این نشست عنوان کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب تبلیغ باید گفتمان ساز باشد و تبلیغ های ما هم باید همین رویه را در پیش بگیرد و این فعالیت های گروه های تبلیغی برکات خوبی را در برداشته و اصل این کار هم از سوی دفتر مقام معظم رهبری پیشنهاد داده شد و این کار تبلیغ باید تاثیر گذاری بصورت گسترده و جذب حداکثری داشته باشد.

وی با اشاره به برخی از غفلت ها صورت گرفته در عرصه تبلیغ بیان کرد: اشتغالات و کارهای اداری باعث شده است، از امر تبلیغ دور شویم و نقطه تمرکز ما بر روی کارهای سطحی متمرکز شده و کار عمقی صورت نمی گیرد، بنابراین باید کارهای اساسی صورت گیرد و این گروه هم باید در این زمینه فعالیت های بیشتر و تاثیر گذارتری را انجام دهد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: باید گرایش ما به کار جمعی و گروهی سوق داده شود و روحیه کار جمعی باید بیشتر نمایان گردد، مخصوصا برای ما طلبه ها این گروهی کار کردن مهم است.

وی در همین زمینه با اشاره به مضمون روایتی از امام صادق علیه السلام عنوان کرد: اگر هر کار جمعی که این سه شرط (حسادت نورزیدن به دیگران، وجود هم افزایی و گفتگو، وجود تعاون) را نداشته باشد باید خود را آماده کند که این کار سبک و مورد شماتت دیگران قرار گیرد.

در ادامه مدیر گروه فرهنگی آیت الله خویی (ره) گزارشی از فعالیت های این گروه ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha