یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی

حوزه/ امام جمعه آمل از هزینه یک میلیارد تومانی بعضی از هئیت های امنا برای خرید ابزار آلات موسیقی برای استفاده در عزاردیها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی، درگردهمایی طلاب و فضلای آملی مقیم حوزه علمیه قم که در بنیادبین المللی علوم وحیانی اسراء در قم برگزار شد از فساد اخلاقی، فرهنگی، ترویج ضد ارزشهای دینی، مذهبی و ترویج فرقه ضاله بهائیت در جامعه انتقاد کرد.

امام جمعه شهرآمل با تاکید براینکه بعضی افراد خواسته یا ناخواسته همان سخنان تفرقه انگیز دشمنان را درمورد جامعه تکرار می کنند و در صدد ترویج خرافه پرستی، مبانی ضد دینی و اخلاقی و به انحراف کشیدن مسئله تاسوعا و عاشورای حسینی هستند، خواستار برخورد جدی و قاطع در این مسئله شد.

وی از ترویج بعضی مسائل خلاف مذهب مانند شکل گیری آرایش عاشورایی و تاسوعایی به وسیله بعضی افراد گمراه در جامعه ابراز نگرانی کرد و گفت: باید این افراد گمراه قلیل را که به دنبال تحریف عاشورا هستند با سخنان منطقی هدایت کرد و آنها را از گمراهی بیرون آورد.

 حجت الاسلام مرتضوی با تاکید براینکه متاسفانه بعضی مداحان در عزاداری ها  و روز تاسوعا و عاشورا، اقدام به زدن موزیک و دیگر ابزار موسیقی می کنند، خواستار توجه بیشتر مسئولین فرهنگی به این نوع عقائد خرافی برای تحریف عزاداری حسینی شد.

 امام جمعه آمل از هزینه یک میلیارد تومانی بعضی هئیت های  امنا برای خرید ابزار آلات موسیقی برای استفاده در عزاردیها هم  گلایه و انتقاد کرد.

وی بابیان اینکه روحانیت، بزرگ پرچم دار تبلیغ دین و فرهنگ درکشور است، بروحدت، هم فکری و هم افزایی روحانیت برای مبارزه با مسائل ضدفرهنگی، دینی، اخلاقی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha