شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آخوند صمدی

اخوند صمد با اشره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به توطئه‌ها و عربده‌ کشی های سران غرب و آمریکا بود.

آخوند رحیم بردی صمدی در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به موقعیت ایران در منطقه و موقعیت حساس کنونی اتحاد ما باید بیشتر از گذشته باشد و شیعه و سنی در کنار یکدیگر در راهپیمایی 22بهمن ماه شرکت کرده و وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه برای ادامه راه انقلاب اسلامی باید وحدت و انسجام حفظ و تقویت شود، افزود: حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به توطئه‌ها و عربده‌ کشی های سران غرب و آمریکا بود.

آخوند صمدی تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان یکی و دو تا نیست آنها همیشه در حال نقشه کشیدن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اما مسلمانان با هوشیاری و بصیرت مکرهای دشمنان را به خودشان بر گردانده و توطئه‌های آنها را خنثی کرده اند.

وی با بیان اینکه عزتمندی امروز ملت ایران نشات گرفته از انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران اسلامی با حضور پرشور خود در این روز تاریخی به جهانیان ثابت کردند که همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و در مقابل تهدیدهای دشمنان تسلیم نخواهند شد.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: پيروان اهل تسنن در طول اين 38 سال كه از پيروزي انقلاب اسلامي می‌گذرد همواره و در همه صحنه‌های انقلابی، مذهبی و سیاسی حضور پرشوری داشته و پشتیبان نظام اسلامي بوده‌اند و این بار هم با حضور گسترده خود در كنار برادران و خواهران شيعه پشتیبانی و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

وی با اشاره به آيه شريفه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا» گفت: مردم ايران اسلامي اعم از اهل سنت و شیعه با الگو قرار دادن اين آيه و چنگ زدن به ريسمان بلند الهي، در مراسم اين روز سرنوشت‌ساز شركت كرده و از آرمان‌های اسلامي و انقلابي خود دفاع کردند.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha