شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عاملی

مدیر حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: طلاب و روحانیان حوزه علمیه می‌بایست حرکت‌های انقلابی و فرهنگی را مشاهده ، رصد و در عرصه های گوناگون از آن بهره ببرند.

به‌ گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدمصباح عاملی، امروز  در بازدید از نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» با تاکید بر جذب نیروهای انقلابی با توجه به برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها، نسبت به اهمیت حضور و بازدید حوزویان، گفت: طلاب و روحانیان حوزه علمیه می‌بایست حرکت‌های انقلابی و فرهنگی را مشاهده کنند و در عرصه تبلیغی، فعالیت های مربوطه و رسالت خود از آن بهره ببرند.

وی بر تاثیرگذاری اینگونه نمایشگاه ها نیز تاکید کرد و گفت: برای بازخوانی تاریخ می‌بایست این‌ دست نمایشگاه‌ها را دایر کرد تا نسل جوان با آن آشنا شوند و هر کسی با توجه به ذوق خود درس بگیرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان در بخشی از سخنانش به تاثیرگذاری نمایشگاه «مشهد دوست‌داشتنی» اشاره کرد و درباره فعالیت انقلابی در مشهد گفت: مدرسه علمیه میرزاجعفر، اولین پایگاه انقلابی حوزویان در مشهد محسوب می‌شود.

وی از ایجاد این نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و ارائه و بازخوانی تاریخ انقلاب در مشهد را کار مهمی دانست و در این زمینه توصیه و پیشنهادهایی ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha