شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد محبی-مسئول مرکز تخصصی کلام قزوین

حوزه/ بصیرت افزایی بر اساس فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی جزو اولویت های راهیان نور است که حضور روحانیون در کاروان ها می تواند زمینه این بصیرت افزایی را فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، امروز در جمع روحانیون اعزامی به راهیان نور، اظهارداشت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه برای جوانان و نوجوانان مورد تاکید مقام معظم رهبری است و توفیقات خوبی در این راستا نصیب ما شده است.

مسئول مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: اقتدار، عزت، استقلال و صلابت جمهوری اسلامی ایران، محصول هشت سال دفاع جانانه رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده که امروز منشاء تحولات بزرگی برای کشور و ملت ایران شده است.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس، اهداف ایران اسلامی با اهداف سایر کشورها بسیار متفاوت بود، زیرا ما نه برای کشورگشایی و ماجرا جویی، بلکه از دستاورد انقلاب که عزت و استقلال در سایه اسلام ناب محمدی(ص) بوده، دفاع کرده‌ایم.

حجت الاسلام محبی با بیان این که اعزام کاروان‌های راهیان نور یکی از راه‌های مبارزه با جبهه دشمن است، عنوان داشت: راهیان نور برکات و دستاوردهای زیادی را با خود به همراه دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی بر اساس فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی جزو اولویت های راهیان نور است که حضور روحانیون در کاروان ها می تواند زمینه این بصیرت افزایی را فراهم سازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha