پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی-مدیر حوزه خراسان شمالی

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون۲۰ نشست از سلسله نشست های «حوزه ولایی، حوزه انقلابی» در این استان برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی، ظهر امروز در دیدار اساتید و مدیران حوزه‌ علمیه استان با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: جلسات و مراسم‌های مربوط به «حوزه ولایی، حوزه انقلابی» در این استان با حضور مسئولان کشوری و استانی طی امسال برگزار شده است.

وی همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده از سوی مدیریت حوزه علمیه استان، افزود: برگزاری اردوهای جهادی و استفاده از طلاب جوان در برنامه‌های خاص در مناطق محروم ازجمله فعالیت‌های اجرا شده در سال ۹۵ می باشد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی همچنین اعزام طلاب پایه چهار به بالا با کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی، تشکیل کاروان‌های راهیان نور طلاب، برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی با عنوان «انقلاب، حوزه‌های علمیه، استکبارستیزی»، برگزاری جلسات پرده‌خوانی غدیر و راه‌اندازی کاروان شادی لبیک یا رسول‌الله(ص) و برگزاری نشست هم‌اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه را از دیگر طرح‌ها و فعالیت‌های این نهاد طی این مدت برشمرد.

لزوم ارتقاء  وضعیت تحصیلی طلاب

حجت‌الاسلام‌ ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی  هم در این دیدار، از اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه استان خواست تا نسبت به بهبود وضعیت تحصیلی طلاب برنامه‌ریزی کنند.

برپایه این گزارش، در این جلسه مشکلات و مسائل حوزه‌ استان و طلاب مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به‌طور فصلی جلساتی بین اساتید و مدیران حوزه‌ برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha