شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبلیغ

حوزه/ مبلغ بین المللی جامعه الزهرا(س) گفت: الگوی تمامی ما حضرت زهرا(س) است و مردم کشور سریلانکا شیعه شدن خود را مدیون انقلاب اسلامی و خون شهدا و رشادت های جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» خانم ریاضه نظمین  در گردهمایی بزرگ دانش آموختگان و مبلغان جامعه الزهرا(س) که با عنوان «فرزندان معنوی کوثر» در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد اظهار داشت: امر تبلیغ مذهب تشیع را ابتدا از خانواده‌ی خود آغاز کردم و سپس در بین دوستان و سایر مردم کشورم آن را رواج دادم.

مبلغه بین المللی از کشور سریلانکا بیان داشت: مردم این کشور بودایی و هندو هستند و مسلمانان در آنجا در اقلیت هستند و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شیعه‌ای در این کشور وجود نداشت.

وی افزود: من در سال ۱۳۶۹ اولین طلبه از کشورم بودم که وارد جامعه الزهرا(سلام الله علیها) شدم و هیچ اطلاعاتی درباره اهل بیت(علیهم السلام) و مذهب تشیع نداشتم و این سعادت الهی است که توفیق حضور در این مرکز را پیدا کردم.

خانم نظمین با اشاره به اینکه زنان مسلمان سریلانکا حجاب نداشتند اظهار داشت: داشتن حجاب کامل را از زنان ایرانی که در سفارت ایران در سریلانکا مشغول به کار بودند آموختیم.

این مبلغ بین المللی تاکید کرد: اعتقاد ما این بود که هر خیر و شری از سوی خداوند است و به توحید و نبوت و معاد اعتقاد داشتیم ولی زمانی که عدالت و امامت را در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) آموختم، به عمق آموزه‌های اصیل اعتقادی اسلام ناب محمدی(ص) پی بردم.

وی در ادامه گفت: با توجه به مراسم های مناسبتی و هفتگی فرهنگی که در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) برگزار می شد من از لحاظ آموخته های فرهنگی بسیار غنی شدم و تصمیم گرفتم به کشورم بازگردم و ابتدا از خانواده ی خود شروع کردم.

خانم نظمین در ارتباط با تبلیغ خود در کشور سریلانکا بیان داشت: در حال حاضر و به برکت انقلاب اسلامی ۱۵۰۰ شیعه در کشور سریلانکا وجود دارد.

مبلغ بین المللی با تاکید بر نقش شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در ترویج مذهب تشیع خاطر نشان کرد: همه‌ی ما از حضرت زهرا(سلام الله علیها) الگو گرفتیم و از همه‌ی کسانی که به من کمک کردند که در خانه‌ی حضرت زهرا(سلام الله علیها) مذهب تشیع و روش تبلیغ آن را بیاموزم سپاسگزارم.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha