یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا

حوزه/ نماینده طلاب بیجاری در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: تا زمانی که مردم با هم متحد باشند، هیچ نفوذی از سوی دشمن اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا در گردهمایی طلاب و فضلای بیجاری مقیم حوزه علمیه قم که در نماز خانه دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد با بیان اینکه توسل به اهل بیت(ع) بزرگترین سرمایه جوانان متدین و جامعه است، گفت: هر زمانی  مع تکیه گاه به خدا و اهل بیت(ع) بوده در همه مسائل پیروز شده ایم.

قاضی دیوان عالی کشور با بیان این که وحدت از سرمایه های اصلی نظام اسلامی است افزود: اهل بیت (ع) محور وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است و ما باید برای حفظ این موهبت الهی بیش از گذشته تلاش کنیم.

نماینده طلاب بیجاری در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم بیجار پاسداران اهل تشیع و مکتب اهل بیت(ع) می باشند، اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی، بزرگترین رمز موفقیت مردم  این منطقه  است و وحدت کار سازترین رمز خنثی سازی فتنه دشمنان است.

وی با بیان این که مردم ولایی بیجار در خطه کردستان مانند نگینی در حمایت و پیروی از مکتب اهل بیت (ع) می درخشند عنوان کرد: مردم منطقه بیجار به صورت مسالمت آمیزی درکنار سایرمذاهب زندگی می کنند، دلیل این رفتار و وحدت، حضور مردم در مجالس یکدیگر و پرهیز از هرگونه تعصب بیجا به عقاید همدیگراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha