یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم تجلیل از ممتازین حوزه خواهران تاکستان

حوزه/ حجت الاسلام موسوی شالی در مراسم تجلیل از ممتازین حوزه خواهران تاکستان، گفت: بی‌شک محور قرار دادن پژوهش در امور علمی طلاب، یکی از مهم‎ترین دغدغه‎های همیشگی مسئولان و اساتید دلسوز حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  سید شمس الدین موسوی شالی، در مراسم تجلیل از طلاب حوزه علمیه خواهران شهرستان تاکستان، با تاکید بر ضرورت توجه به پژوهش، اظهار داشت: بی‌شک محور قرار دادن پژوهش در امور علمی طلاب، یکی از مهمترین دغدغههای همیشگی  مسئولان و اساتید دلسوز حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دروس فعلی حوزه به خوبی ارائه شود و به راهنماییهای بزرگان و اساتید در این زمینه به درستی توجه شود؛ پژوهشیترین آموزش را در حوزه شاهد خواهیم بود و به راحتی و به سرعت، آمادگی تولید علم را در طلاب جوان ایجاد خواهیم کرد.

 این استاد حوزه افزود: حرکت دادن طلاب جوان به این سمت، نیازمند توجه به ابعاد مختلف برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آنان  بوده است.

حجت الاسلام موسوی شالی تصریح کرد:  تقویت گروه‌های علمی و برگزاری نشست های تخصصی در موضوعات روز از محورترین برنامه ها در راستای تربیت طلاب پژوهشگر است.

وی با اشاره به  تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن تصریح کرد: دشمن باصرف هزینه های زیاد سعی دارد زنان جامعه ما را نسبت به مسائل دینی بی تفاوت نشان دهد و عفاف و حجاب را از آنها بگیرد که این مسئله، مسئولیت حوزه های علمیه خواهران را به عنوان پیشگام مبارزه با جنگ نرم دشمن سنگین تر می کند.

 برپایه این گزارش، در پایان این مراسم ازطلاب برتر در زمینه آموزشی ،پژوهشی وفرهنگی تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha