چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی - نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شعار سال ۹۶، گفت: تحقق خواست رهبری با سخنرانی محقق نمی‌شود، بلکه باید طرحی ضربتی برای مشکل اشتغال کشور در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1396، به نامگذاری سال جدید بنام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: شعار تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال 96، بیانگر این است که ایشان به اقتصاد توجه زیادی دارند.

وی با بیان این که اشتغال یکی از مهم ترین مشکلات جامعه است که مقام معظم رهبری با توجه به شعار سال تأکید دارند، باید در این زمینه بیشتر از اینها تلاش شود، گفت: در استان خراسان جنوبی و دیگر استانهای کشور، کمتر خانواده‌ ای پیدا می شود که، فرزندی بیکار و بدون شغل  در خانه نداشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید در زمینه اشتغال، طرحی ضربتی در نظر گرفته شود، زیرا با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عادی، شعار رهبری مبنی بر تولید اشتغال محقق نمی‌شود.

حجت الاسلام عبادی با بیان این که باید در زمینه محقق شدن تولید واشتغال، با دقت نظر بیشتری عمل شود، تا مردم احساس کنند، در این زمینه تلاش های جدی صورت می گیرد، گفت: سخنرانی در این زمینه به تنهایی کارایی نخواهد داشت، بلکه باید با برنامه ریزی دقیق و اجرای عملیاتی منظم، اقدام کرد، آن گاه است که مردم می‌توانند طعم شیرین آن اقدامات را بچشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha