شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محسن غرویان

حوزه/امام راحل توانستند با حرکت خود تفکر شیعی را به منصه ظهور برساند، تفکر شیعی، منطق، عقل و درایت است و با این تفکر آمده تا به جهانیان ثابت کند دین می تواند حکومت کند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، ضمن گرامیداشت روز 12 فروردین گفت: 12 فروردین روز عزت، سربلندی و بزرگی مردم متدین ایران است.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: در این روز مردم با حضور  حداکثری خود در پای صندوق های رأی دموکراسی اسلامی ایرانی را به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: مردم دو دسته بودند، بعضی ها پلاکارد آری بعضی که تعداد آنها کمتر از دو درصد بود، پلاکارد نه را در دست داشتتند و خدا خواست  مردم با رأی قاطع، جمهوریت و اسلامیت را انتخاب کرده و دست رد به خواسته دشمنان بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین غرویان افزود: مردم ایران  همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند و هر زمانی که احساس نیاز کنند، دوباره در موارد مختلف به صحنه خواهند آمد.

وی گفت: این حضور حداکثری مردم انقلابی نشان از همراهی با ولایت فقیه است. بنابراین می توان از 12 فروردین به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب بین مردم  و رهبری و انقلاب نام برد.

 این استاد حوزه و دانشگاه افزود: در روز12فروردین همگان شاهد بودندکه شخصیتی مانند امام راحل(ره) که فقیه، مجاهد، مبارز و روحانی برخاسته از حوزه بودند، حکومتی بر مبنای اسلام، دین، مبانی انقلابی و ارزشی  توانست تشکیل دهد.

حجت الاسلام و المسلمین غرویان گفت: امام راحل توانستند با حرکت خود تفکر شیعی را به منصه ظهور برساند، تفکر شیعی، منطق، عقل و درایت است و با این تفکر آمده تا به جهانیان ثابت کند که دین می تواند حکومت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha