شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی معبودی -مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)

حوزه / حجت الاسلام معبودی گفت: در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک ایام سال جدید و روز 12 فروردین، اظهار داشت:  پس از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷، یکی از اتفاقات بسیار مهم به ثمرنشستن انقلاب با زمینه سازی امام (ره) و تعیین نوع نظام سیاسی حاکم در کشور بود.

وی خاطرنشان کرد:  امام (ره) در آن ایام نظر خود را به صراحت اعلام کردند و فرمودند: «جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر» که پس از آن شاهد بودیم بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

 وی افزود: در آن زمان جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام خاص سیاسی در مقابل حکومت‌های سرمایه داری، کاپیتولاستی، مارکسیستی و دو بلوک شرق و غرب  که جهان را میان خود تقسیم کرده بودند، قرار داشت.

مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) بیان داشت: انقلاب اسلامی امروز در دستان ما همانند همان گوهر با ارزش و نایابی است که هیچ ملت دیگری در روز زمین از آن بهره‌مند نیست و دشمنان برای نابودی آن تلاش می کنند.

حجت الاسلام معبودی افزود: روزی رزمندگان اسلام پشت دیوارهای اهواز با دشمن بعثی می‌جنگیدند و امروز در سوریه پشت دیوارهای اسرائیل در حال جنگ با دشمن و دفع شر آن هستند و این خود نشان دهنده تبدیل شدن ایران به یک قدرت جهانی است.

وی ادامه داد  در حال حاضر تمامی قدرت‌های مستکبر جهانی جمع شده‌اند تا در مقابل عدالت خواهی و قدرت نفوذ ایران در کشورهای مستضعف، ایستادگی کنند و تحولات جهانی نشان دهنده ضعف آنهاست و این خود از مؤلفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی است .

حجت الاسلام معبودی عنوان داشت: اگر می خواهیم زمینه ظهور فراهم شود باید این انقلاب بتواند در تمام جهان تاثیر گذار باشد و تاثیرگذاری در جهان یعنی الگو برداری دیگر کشورها از ایران در استقلال، آزادی و عدالت خواهی است.

 وی تصریح کرد: دشمنی آشکار نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران نشان از هراس آنان از احیا و گسترش خط قیام و مقاومت در منطقه دارد، چرا که این چپاولگران، مرگ خود را در قیام و ایستادگی مستضعفین و حیات خود را در ضعف و زبونی آنان می بینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha