شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
محمد ابراهیم فقیه زاده رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم

حوزه/ رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم استمرار پیوند این نهاد علمی با حوزه و مراجع را با هدف ایجاد پیوند بین علوم مختلف از جمله ژنتیک و... با فقه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» محمد ابراهیم فقیه زاده، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم  به همراه معاونان این مرکز با حضور دردیداربا آیات گرامی و علوی گرگانی، ضمن تبریک سال جدید گفت: این مرکز افتخار دارد که پیوند خود با مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه را حفظ کرده و ضمن ارایه گزارش مستمر فعالیت‎های پژوهشی خود به این حضرات ارتباط تنگاتنگی را بین فقیه و علم در سطوح مختلف برقرار کرده است.
وی افزود: در عرصه فرهنگی شاهد برگزاری اردوهای دانشجویی، مسابقات فرهنگی و فعالیت دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا و...بودیم.
فقیه زاده افزود: خوشبختانه تحولات چشمگیری از حیث ارایه خدمات درمانی، پژوهشی و آموزشی و... در جهادددانشگاهی واحد استان قم طی سال گذشته انجام گرفت.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم اظهارکرد: فعالیت‎های پژوهشی در مجموعه جهاددانشگاهی واحد استان قم در دوازده سال گذشته بسیار گسترده شده است به شکلی که با تاسیس مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در قم، این مرکز امروزه جزو بهترین مراکز درمانی کشور در این حوزه است.
وی گفت: امروزه از حیث تحقیقاتی و پژوهشی روی لبه تکنولوژی در عرصه سلول‎های بنیادی و درمان ناباروری و... حرکت می‎کنیم؛ خوشبختانه حضور بیماران تهرانی در این مرکز نشان از موفقیت این مرکز در پروسه مهاجرت معکوس درمانی است.
وی با اشاره به فعالیت‏های آموزشی این مرکز  بیان کرد: این فعالیت‎ها امروز در عالی ترین سطوح آموزشی انجام می‎شود و در سال 95 نیز یازده هزار نفر در استان از این خدمات آموزشی از جمله دوره کمک پرستاری که برای اولین بار در قم برگزار شد منتفع شدند.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: این مرکز افتخار دارد که پیوند خود با مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه را حفظ کرده و ضمن ارایه گزارش مستمر فعالیت‎های پژوهشی خود به این حضرات ارتباط تنگاتنگی را بین فقیه و علم در سطوح مختلف برقرار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha