سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
برگزاری دوره آشنایی تاریخ مشروطه در مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با اشاره به برگزاری دوره آشنایی تاریخ مشروطه در این مدرسه، گفت: این دوره دومین مرحله از سلسله جلسات مرتبط با دوره جریان شناسی است که با هدف بالا بردن مبانی فکری طلاب و آگاهی آن‌ها از مسائل تاریخ معاصر برگزار شده است.

حجت الاسلام اکبر شریفی، معاون پژوهش مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره مشروطه شناسی در راستای بیان جزئیات تاریخ معاصر برای طلاب جوان، اظهار داشت: این دوره دومین مرحله از سلسله جلسات مرتبط با دوره جریان شناسی است که با هدف بالا بردن مبانی فکری طلاب و آگاهی آن‌ها از مسائل تاریخ معاصر و بصیرت افزایی آن‌ها برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال طلاب برای شرکت در این دوره، گفت: آگاه بودن از حوادث و رویدادهای دوران گذشته، کمک بسیار زیادی به درک و تحلیل حوادث امروز جامعه جهانی می‌کند و طلاب با اطلاع از این موضوع، استقبال بسیار خوبی از دوره مشروطه شناسی داشته و از مطالب مطرح شده در آن استفاده کرده و می‌کنند.

حجت الاسلام شریفی، مدرس دوره مشروطه شناسی را یکی از اساتید مطرح موسسه امام خمینی(ره) اعلام کرد و افزود: این دوره به‌صورت هفتگی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الغدیر برگزار می‌شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در پایان با اشاره به استمرار این دوره‌ها در مدرسه، اظهار داشت: إن‌شاءالله در نظر داریم این دوره و مجموعه دوره‌های جریان شناسی را در مدرسه علمیه استمرار بخشیم تا طلابی توانمند از جهات گوناگون پرورش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha