یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر گفت: یکی از بارزترین مشکلات این مدرسه علمیه مشکل فضا و مکان است.

حجت الاسلام مجید بنی‌عامریان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: ساختمان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در سال 1362 توسط خیرین این شهرستان ساخته شد و زمینی که  مدرسه در آن احداث شده، توسط خانواده خیّر وکیلی وقف شده است.

وی افزود: مدرسه  امام خمینی(ره) شهرستان سنقر در مساحتی بالغ بر 14هزار متر مربع ساخته شده و ان شاءالله با مهیا شدن شرایط، قصد توسعه این مرکز را در آینده نزدیک داریم.

این کارشناس حوزوی با بیان این که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر تا سال 80، فقط دو پایه تحصیلی داشت، ولی در حال حاضر دارای 6 پایه تحصیلی می باشد، گفت: در حال حاضر بیش از 73 طلبه در این مدرسه علمیه در حال تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر در ادامه سخنان خود به برخی دیگر از مسائل و مشکلات این مدرسه علمیه اشاره داشت و افزود: یکی از بارزترین مشکلات این مدرسه علمیه، مشکل فضا و مکان است، زیرا با توجه به استقبال خوب مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان این شهرستان، از نظر مکان در مضیقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر 15 حجره در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) داریم، گفت: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، بودجه ای برای توسعه و رفع مشکلات این مدرسه مصوب شده که در صورت عملیاتی شدن این مهم، کار ساخت و توسعه مدرسه آغاز می شود.

حجت الاسلام بنی‌عامریان با اشاره به اینکه جایگاه مدرسه امام خمینی(ره) سنقر، در بین مدارس استان، جایگاهی ممتازی دارد، افزود: خوشبختانه در شهرستان سنقر، شخصیت ها و علمای بزرگی همانند آیت الله مویدی،  آیت الله مردانی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا کرمی از روانشناسان مطرح کشوری حضور داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha