یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مسعود شهبازی- مسئول گروه تبلیغی جهادی صراط

حوزه/ مسئول گروه تبلیغی جهادی صراط با تاکید بر این که نباید با احساسات دینی مردم بازی شود، گفت: امروزه افرادی خواسته یا ناخواسته رفتار وگفتار انجمن حجتیه را انجام می دهند، لذا مبلغین باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم، جلوی انحرافات را بگیرند.

حجت الاسلام مسعود شهبازی، مسئول گروه تبلیغی جهادی صراط در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان با اشاره به ضرورت توجه به شیوه های نوین تبلیغی، گفت:  برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی، یکی از موثرترین روش های تبلیغ معارف اهل بیت(ع) است.

وی بر لزوم حمایت از گروه های تبلیغی جهادی تاکید کرد و افزود: گروه های تبلیغی که بصورت جهادی در مناطق خاص مذهبی به فعالیت می پردازند، نیازمند حمایت و توجه کافی می باشند تا بتوانند به رسالت خود به خوبی عمل کنند، البته این حمایت ها نباید در حد حرف و شعار باشد.

مسئول گروه تبلیغی جهادی صراط با تاکید بر این که نباید با احساسات دینی مردم بازی شود، تصریح کرد: امروزه افرادی خواسته یا ناخواسته رفتار وگفتار انجمن حجتیه را انجام می دهند، لذا مبلغین باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم، جلوی انحرافات را بگیرند.

حجت الاسلام شهبازی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد گروه تبلیغی جهادی صراط، تبلیغ در مناطق خاص مذهبی را از فعالیت های این گروه اعلام کرد و گفت: از سال ۸۵ تا کنون قریب ۳۵روستا در منطقه دلفان استان لرستان، تحت پوشش فعالیت های جهادی گروه تبلیغی صراط  قرار گرفته اند.

وی، برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی مشهد مقدس و قم را از دیگر فعالیت های گروه جهادی صراط بر شمرد و اظهار کرد: این اردوها بدون حمایت نهاد خاصی و گاهی با هزینه شخصی برگزار شده اند.

مسئول گروه تبلیغی جهادی صراط در پایان گفت: باید در عرصه تبلیغ دین از گروه های تبلیغی حمایت شود تا خدای ناکرده شرمنده امام زمان(عج) نشویم.

انتهای پیام 3/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha