شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمدعلی ‌آل هاشم - نماینده ولی فقیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تایید خبر انتصاب خود به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: به عنوان سرباز ولایت فقیه گوش به فرمان ایشان هستم و معظم له در هر سنگری که امر بفرمایند آماده خدمت هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در اولین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام  والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری "حوزه" در تبریز، با تایید خبر انتصاب خود به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: آیت الله مجتهد شبستری با سابقه روشن مبارزات انقلابی از یاران نزدیک حضرت امام خمینی(ره) و همراهان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حضور ایشان در استان آذربایجان شرقی در طی بیش از دو دهه گذشته ثمرات بسیاری را برای این خطه از کشور به ارمغان داشت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین اظهار کرد: به عنوان سرباز ولایت فقیه گوش به فرمان ایشان هستیم و معظم له در هر سنگری که امر بفرمایند آماده خدمت هستم.

گفتنی است، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم هم اکنون رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و اولین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha