یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید حجت الاسلام کوهساری از دانشکده تبلیغات اسلامی لبنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری در راس گروهی حوزوی از دانشکده تبلیغات اسلامی لبنان بازدید کرد. وی در این دیدار گفت: امروزه دشمنان اسلام میلیاردها دلار برای از بین بردن وحدت اسلامی خرج می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در راس گروهی حوزوی، از دانشکده تبلیغات اسلامی لبنان بازدید کرد و توسط مسئولان دانشکده و جمعی از دانشجویان مورد استقبال قرار گرفت.

در این دیدار شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش الامة لبنان با اشاره به مساله فلسطین گفت: امروز در برخورد با مساله فلسطین دو دیدگاه میان مسلمانان وجود دارد؛ برخی از آنها همچنان به آزادی کامل فلسطین با تکیه بر محور مقاومت پافشاری دارند و برخی از حاکمان اسلامی نیز آشکارا به رابطه با اسرائیل روی آورده اند و حتی می خواهند ملت های عربی و اسلامی را به این رابطه متقاعد کنند حتی اگر این کار آنها به تسلیم فلسطین به صهیونیست ها منجر شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت علمی، فرهنگی و فکری در مبارزه با داعش گفت: اگر جوانان و مردان امت اسلامی در سطح علمی مطلوبی قرار داشتند، افراطی ها و ترویست ها نمی توانستند مردم را گمراه کنند و توجه امت اسلام را از مساله فلسطین منحرف سازند.

الجبری همچنین از نقش حوزه های علمیه و مراکز دینی در آموزش دینی و انتقال مفاهیم اسلام ناب محمدی تجلیل کرد.

هزینه میلیارد دلاری دشمنان برای مقابله با وحدت اسلامی

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین کوهساری در سخنان خود تاکید کرد: در این شرایط و اوضاع پیچیده،  جای افرادی همچون شیخ عبدالناصر جبری رحمه الله در میان ما خالی است؛ چراکه ایشان از مدافعان سرسخت وحدت اسلامی و دشمنان تفرقه مذهبی بود، اما متاسفانه می بینیم امروزه دشمنان اسلام میلیاردها دلار برای از بین بردن این وحدت خرج می کنند.

وی افزود: ایران اسلامی هرگز از مساله فلسطین به عنوان مساله اصلی و مرکزی امت اسلام دست بر نخواهد داشت و در این راه با تمام چالش ها و فشارها مقابله خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha