شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویری از سرزمین‌های فلسطین اشغالی در ماهی که گذشت

حوزه/در ماهی که گذشت و در ۵۰امین سالگرد اشغال کرانه باختری و ارتفاعات جولان توسط اسرائیل، فلسطین اشغالی شاهد درگیری‌ها و تنش‌های زیادی بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از الکترونیک انتفاضه، سرزمین اشغالی در ماهی که گذشت شاهد تنش‌ها و درگیری‌های زیادی بود. در ماه ژوئن،  9 شهروند فلسطینی که در پنجاهمین سالگرد اشغال کرانه باختری، نوار غزه و ارتفاعات جولان سوریه دست به تظاهرات زده بودند، توسط نیروهای رژیم صهیوینستی به شهادت رسیدند.

یک دختر نوجوان 16 ساله به نام نوف انفایات که یک سرباز اسرائیلی را زخمی کرده بود، با اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شدت مجروح شد. فیلم منتشر شده از این حادثه نشان می‌دهد که دختر مجروح بر زمین افتاده و اسرائیلی‌ها با تحقیر و نفرت بالای پیکر او ایستاده و خواستار مرگ او هستند.

سه جوان 18 و 19 ساله نیز از روستای دیر ابومشعل در کرانه باختری نیز توسط پلیس مرزی اسرائیل به شهادت رسیدند. پس از این حادثه نیز نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای آن‌ها حمله کرده، ورودی‌های روستا را مسدود، اموال‌شان را مصادره کرده و خانه‌هایشان را در لیست تخریب قرار داد. اسرائیل همچنین مجوز یک چهارم میلیون فلسطینی را برای ورود به بیت المقدس در عید فطر لغو کرد. در این جا تصاویری از ماهی که گذشت در سرزمین‌های اشغالی می‌بینیم:

نوزاد تازه متولد شده در داخل انکوباتور در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان الشیفه در شهر غزه

نوزاد تازه متولد شده در داخل انکوباتور در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان الشیفه در شهر غزه.

نماز فلسطینی‌ها در ساحل غزه پس از افطاری در ماه مبارک رمضان.

نماز فلسطینی‌ها در ساحل غزه پس از افطاری در ماه مبارک رمضان.

تظاهرکنندگان فلسطینی در یک راهپیمایی در نوار غزه در شرق اردوگاه پناهندگان جابالیا به سوی سربازان اسرائیلی سنگ پرتاب می‌کنند

تظاهرکنندگان فلسطینی در یک راهپیمایی در نوار غزه در شرق اردوگاه پناهندگان جابالیا به سوی سربازان اسرائیلی سنگ پرتاب می‌کنند.

یک تظاهرکننده پرچم فلسطین را در راهپیمایی علیه نیروهای اشغالگر قدس در نزدیکی در برابر محاصره در نزدیکی حصار مرزی

یک تظاهرکننده پرچم فلسطین را در راهپیمایی علیه نیروهای اشغالگر قدس در نزدیکی در برابر محاصره در نزدیکی حصار مرزی، شرق اردوگاه پناهندگان جابالیا به احتزاز درآورده است.

زنان فلسطینی در مراسم خاکسپاری فادی النجار

زنان فلسطینی در مراسم خاکسپاری فادی النجار، که توسط سربازان اسرائیلی در جریان اعتراض به حصار مرز غزه در خان یونس کشته شد.

یک کودک در گورستان اردوگاه پناهندگان جابالیا در نوار غزه بادبادک بازی می‌کند

یک کودک در گورستان اردوگاه پناهندگان جابالیا در نوار غزه بادبادک بازی می‌کند. حدود 110 پناهنده در این اردوگاه که 1.4 کیلومتر مربع مساحت دارد زندگی می‌کنند.

بوسه عزاداران بر پیشانی شهید فلسطینی ساکن اردوگاه پناهندگان جابالیا در مرز فلسطین اشغالی.

بوسه عزاداران بر پیشانی شهید فلسطینی ساکن اردوگاه پناهندگان جابالیا در مرز فلسطین اشغالی.

یک فروشنده فلسطینی در ماه مبارک رمضان در شهر نابلس نان می‌فروشد

یک فروشنده فلسطینی در ماه مبارک رمضان در شهر نابلس نان می‌فروشد.

فلسطینیان اجازه عبور از ایست بازرسی نظامی قلندیا به سمت بیت المقدس را پیدا نکردند

فلسطینیان اجازه عبور از ایست بازرسی نظامی قلندیا به سمت بیت المقدس را پیدا نکردند. در 23 ژوئن رژیم صهیونیستی تنها به زنان، مردان بالای 40 سال و پسران زیر 12 سال اجازه ورود به بیت المقدس برای شرکت در نماز جمعه را داد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین صدقی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 1
    باید فضای سیاسی را بر اشغالگران صهیونی تنگ و تنگ تر کرد باید این ننگ (اسرائیل ) را از روی نقشه کره زمین بر طرف نمود مهم نیست که فلسطینیان شیعه یا سنی و یا هر دین دیگری داشته باشند مهم این است که جلو کشور گشائی مشتی بیگانه گرفته شود.