یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان ‌شرقی تبریز را شهر علامه‌ها و شهدای محراب و اولین پایتخت جهان تشیع دانست و بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مذهبی این شهر در محتوای تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر شنبه در دیدار علی اسحاقی سرپرست شهرداری تبریز با اشاره به جایگاه خدمت به مردم اظهار داشت: کار و خدمت برای مردم، حتی اگر به مدت یک روز یا یک هفته باشد، ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه خدمت در شهرداری فرصت مهمی است که باید با بهترین کیفیت، صرف شهر و شهروندان شود، عنوان کرد: عقیده خاص هر فرد در فضای کار و خدمت محترم است، اما مهم این است که از ورود مسایل سیاسی به محیط کار خودداری شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ آل‌هاشم همچنین بر ضرورت مشورت در امور مدیریتی تاکید کرد و گفت: مشورت ‌پذیری از شاخص ‌های مهم مدیریتی است، افراد هر قدر هم توانمند باشند، نیازمند مشورت دیگران هستند، مشورت، موجب قاطعیت در تصمیم‌ گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، به خصوص در نهاد بزرگی مانند شهرداری، حایز اهمیت است، گفت: محیط خدمت باید از افرادی که زمینه فساد دارند، دور باشد.

امام جمعه تبریز با دعوت مسئولان به حسن خلق در برخورد با مردم تصریح کرد: ممکن است مطالبه افراد، از نظر قانونی، امکان ‌ناپذیر باشد، اما رفتار مسئولان و مجریا با مردم، باید توام با گشاده‌ رویی باشد.

حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین آل ‌هاشم در پایان بر لزوم بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های مذهبی شهر در رخداد تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد و اظهار داشت: تبریز شهر علامه‌ ها، سرداران شهید، شهدای محراب و اولین پایتخت جهان تشیع است و براین اساس انتظار می ‌رود این قبیل موارد در محتوای تبریز ۲۰۱۸ لحاظ شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha