چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد از برگزاری ۱۰۰ برنامه محوری به مناسبت دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی بجنورد، با اشاره به آغاز جشن‌های دهه امامت و ولایت، از عید سعید  قربان تا عید سعید غدیر اظهار داشت: 100 برنامه محوری به مناسبت دهه امامت و ولایت در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن‌های دهه امامت و ولایت در این ایام در سطح 150 مسجد و حسینیه شهرستان بجنورد با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

وی در تشریح  برنامه‌های دهه امامت و ولایت گفت: عید قربان و عید غدیر از بزرگ‌ترین و پاک‌ترین اعیاد اسلامی مسلمانان است و ایام اعیاد قربان تا غدیر به نام دهه مبارک ولایت نام‌گذاری شده است.

حجت‌الاسلام هدایتی اظهار داشت: اعزام مبلغ به مساجد و حسینیه‌ها، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع امامت و ولایت، شعرخوانی، جنگ شادی، برگزاری دعای عرفه و نماز عید سعید قربان را از اهم برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در دهه امامت و ولایت برشمرد.

وی افزود: برگزاری جشن امامت و ولایت، مسابقه خطبه غدیر،  برپایی ایستگاه‌های صلواتی، فضاسازی و آذین‌بندی متناسب سطح شهر، اهدای بسته‌های فرهنگی، تئاتر غدیر، اجرای سینمایش و تئاتر غدیر، تجلیل از سادات و مراسم عقد اخوت را از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان بجنورد تصریح کرد: جشن بزرگ امامت و ولایت پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در تفرجگاه‌های مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است، خاطرنشان کرد: عید غدیر، عید اکبر است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت باشکوه بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha