جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام‌ عبدالله واحدی-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه رسانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ وقف بکوشند، گفت: روحانیت نقش محوری در تبیین جایگاه وقف دارند.

حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در سمنان، با بیان اینکه تبیین و ترویج فرهنگ وقف در جامعه نیازمند تلاش رسانه‌ها و مطبوعات است، اظهار داشت: نقش مهم و محوری رسانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ وقف در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه رسانه‌ها در دهه‌های اخیر بیش از گذشته با زندگی مردم آمیخته‌شده‌اند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید با تکیه‌ بر رسالت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی، در راستای تبیین و ترویج جایگاه وقف در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند در ترویج فرهنگ وقف یاری‌رسان مبلغان و روحانیت باشند، افزود: رسانه‌ها می‌توانند در کنار مبلغان و روحانیت به تبیین ریشه‌های پدید آمدن احکام وقف در اسلام و فواید آن در جامعه بپردازند و روحانیت نیز نقش محوری در تبیین جایگاه وقف در جامعه دارند.

حجت‌الاسلام واحدی با بیان اینکه باید در جامعه برنامه‌ریزی شود تا رغبت و انگیزه مردم نسبت به فرهنگ وقف افزایش یابد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در راستای تبیین و ترویج و توسعه فرهنگ وقف در جامعه تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha