یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ مدیر حج و زیارت یزد گفت: بیش از ۲۸هزار نفر از استان یزد برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی امسال ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، مدیر حج و زیارت یزد صبح امروز در جمع مدیران استان با بیان این که ۲۸ هزار و ۳۸۶ نفر تا به الان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کردند، گفت: امسال بحمدالله استقبال بسیار خوبی صورت گرفته و پیش بینی می شود بیش از 35هزار نفر از مردم دارالعباده در اربعین حسینی شرکت کنند.

علی اصغر شریفی خاطر نشان کرد: تاکنون تاکنون برای 25 هزار و 30 نفر متقاضی شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در مرکز استان یزد ویزا صادر شده است و ویزای مابقی ثبت نام کنندگان نیز در این چند روز صادر خواهد شد.

این مقام مسئول به مزایای ثبت نام زائران در سامانه سماح اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات پزشکی و کاهش معطلی در مرزهای کشور برای عزیمت به عراق و همچنین پوشش بیمه‌ای کامل‌ از جمله مزایای ثبت نام در این سامانه است.

وی خاطر نشان کرد: ورود و خروج زائران استان یزد از شهرهای مرزی چزابه است تا ان شاءالله با مشکلی در این باره مواجه نشویم.

مدیر حج و زیارت استان یزد همراه داشتن گذرنامه و اخذ روادید عراق را از الزامات این سفر معنوی دانست و گفت: اعتبار گذرنامه تا شش ماه است و زائران برای شرکت در اربعین حسینی، باید در سامانه سماح ثبت نام و تمام کارهای خود را به شکل قانونی پیگیری کنند تا خدایی ناکرده با مشکلی در هنگام ورود و خروج مواجه نشوند.

شریفی با بیان این که سال گذشته نیز استقبال خوبی از راهپیمایی اربعین توسط مردمان شریف استان یزد صورت گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال مردم از این سفر معنوی هرسال در حال افزایش است، به طوری که در سال گذشته 27هزار نفر از استان یزد به این راهپیمایی عظمیم اعزام شدند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha