شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موکب ۱۰۸۰

برنامه سخنرانی و عزاداری موکب آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها همانند سایر برنامه‌های این موکب با استقبال کم نظیری مواجه شده است به نوعی که فضای حسینیه دیگر جوابگوی استقبال زائران از این برنامه‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که همیشه در موضوعات فرهنگی پیشقدم بوده در اربعین نیز این رسالت اصلی خود را فراموش نکرده است و در موکب خود که در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا برپاست اقدام به برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری بعد از نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشاء کرده است.

بر اساس این گزارش، برنامه سخنرانی و عزاداری موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز همانند سایر برنامه‌های این موکب با استقبال کم نظیری مواجه شده است به نوعی که فضای حسینیه دیگر جوابگوی استقبال زائران از این برنامه‌ها نیست و افراد مشتاق برای استفاده از این بستر معنوی در ورودی حسینیه و مقابل تلویزیون شهری موکب جمع می‌شوند و در کنار پرچم یا فاطمه‌المعصومه سلام‌الله علیها به عزاداری می‌پردازند.

بسیاری از زائران، پیاده‌روی خود را به نوعی برنامه‌ریزی می‌کنند که در این آیین ها حضور پیدا کنند و با آمادگی معنوی بیشتری خود را به کربلای معلی و زیارت حرم امام حسین  و حضرت عباس علیهماالسلام برسانند.

گفتنی است، در هر مراسم عزاداری در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تا سه هزار نفر از زائران اربعین حسینی حضور دارند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha