سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عهدنامه

طرح عهدنامه اربعین برای دومین سال متوالی با توزیع ۱۲ هزار برگه میان زائران در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها واقع در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طرح عهدنامه اربعین برای دومین سال متوالی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) واقع در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا با هدف ایجاد یک اثر ماندگار از اربعین در سبک زندگی زائرین اربعین سیدالشهدا علیه‌السلام اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، زائران مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی برای شرکت در این طرح می‌توانند در ساعات برپایی نماز جماعت ظهر و عصر یا مغرب و عشاء با مراجعه به خادمین فرهنگی موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگه‌های عهدنامه را دریافت کرده و در خلوت خود که یک فضای معنوی است، عهدنامه را تکیمل کنند.

کسانی که داوطلب شرکت در قرعه‌کشی این طرح هستند می‌توانند پس از تکمیل عهدنامه از برگه خود عکس گرفته و به آی‌دی تلگرامی که در کنار برگه ذکر شده است، ارسال کنند و یا با استفاده از سایت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به بخش عهد اربعینی مراجعه و در این طرح شرکت کنند.

 این طرح در سال گذشته با توزیع ۱۰ هزار برگه میان زائران هشت کشور مختلف برگزار شد و امسال نیز ۱۲ هزار برگه توسط خادمین موکب حضرت معصومه سلام الله علهیا توزیع می‌شود.

انتهای پیام//۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha