یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان با اشاره به این که شکوه و عظمتی که در راهپیمایی اربعین حسینی ایجاد شد، لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخت، گفت: اجتماع عظیم میلیونی عزاداران حسینی در اربعین، نقشه های افرادی را که ایجاد انشقاق میان ملت‌ها و خشن جلوه دادن اسلامی که دارای لطافت، طهارت و زیبایی است طراحی کرده اند، نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام حمید علی بخشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین به حضور میلیونی ملت ایران در کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: امروز شاهدیم شعار رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس که رسیدن به کربلای معلی بود، به ثمر نشسته و ان شاءالله از همین راه به قدس خواهیم رسید.

وی با اشاره به این که شکوه و عظمتی که در راهپیمایی اربعین حسینی ایجاد شد، لرزه بر اندام تمامی دشمنان اسلام انداخت، افزود: اجتماع عظیم میلیونی عزاداران حسینی در اربعین، قطعا نقشه های افرادی را که افراط را برای ایجاد انشقاق میان ملت‌ها و خشن جلوه دادن اسلامی که دارای لطافت، طهارت و زیبایی است  طراحی کرده اند، نقش بر آب کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: پیاده روی اربعین حسینی به توطئه گران فهماند هر چه توطئه کنند، اراده امت اسلامی به ویژه ملت انقلابی ایران قوی تر خواهد شد و با قدرت هر چه بیشتر در میادین حضور خواهند داشت.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: آنچه امسال در ایام اربعین حسینی به نمایش گذاشته شد، نمایشگاهی از عشق و ارادت خالصانه مردم به حضرت اباعبدالله(ع) و اعتقاد درونی به نقشه راه امام حسین(ع) و همچنین قدرت نرم شیعه بود..

حجت الاسلام علی بخشی در پایان یادآور شد: اولین پیام این پیاده روی، قدرت مردم مسلمان و اسلام را نشان داد و منجر به آشنایی افکار عمومی جهان با ماهیت ظلم ستیزی حضرت ابا عبدالله حسین(ع) شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha