سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علیرضا انجم شعاع معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان از همکاری حوزه با جشنواره پژوهشی قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخش های پژوهشی و داوری آثار خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، گفت: در جلسهای که با آقای فتحی زاده، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی کرمان در محل معاونت پژوهش حوزه استان برگزار شد، ادامه همکاری با این اداره کل در بخش پژوهشی جشنواره قرآن و عترت مورد توافق قرار گرفت.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان ادامه داد: با توجه به رسالت ذاتی که حوزه در بخش پژوهشی، در قبال کمک به مراکز و مجموعههای فعال عرصه پژوهشهای اسلامی و قرآنی دارد، معاونت پژوهش حوزه استان همیشه سعی بر حمایت از اینگونه جشنوارهها به صورت تبادل نظر و ارسال مقالات داشته و دارد.

حجت الاسلام انجم شعاع افزود: در تفاهمی که امسال با دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی کرمان داشتیم  قرار شد همچون سال گذشته  که آثار پژوهشی در قالب مقاله و پایان نامه از حوزه علمیه کرمان در دو بخش خواهران و برادران، به دبیرخانه هفته قرآن و عترت استان ارسال شد، امسال نیز آثار پژوهشی از سال ۹۳ تا ۹۶ را به این جشنواره ارسال کنیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان خاطر نشان کرد: همچینین قرار شد داوری آثار ارسالی حوزویان بر عهده حوزه استان باشد و در داوری آثار ارسالی از دانشگاهها نیز نقش داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha