چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مطالبات مردم

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ولایت فقیه سد محکمی در برابر نفوذ و توطئه دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: دشمنان با سوءاستفاده از اعتراض های اقتصادی مردم تلاش می کنند از انقلاب و نظام اسلامی انتقام بگیرند.

حجت الاسلام سید مصطفی محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با سوءاستفاده از اعتراض های اقتصادی مردم تلاش می کنند از انقلاب و نظام اسلامی انتقام بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران، حرکات فتنه را دارای اندیشه و برنامه‌های از پیش تعیین شده دانست و گفت: دشمن نمی‌خواهد نظام شیعی، انقلابی و ظلم‌ستیز در جهان باشد.

وی با بیان اینکه انسان متقی گستاخی در برابر دین، ارزش‌ها و ولایت را نمی‌پذیرد، افزود: مردم در نهم دی در برابر نفاق، کژی‌ها، انحرافات و فتنه‌ها ایستادند و آن روز را تبدیل به روز بصیرت و پیوند امت با ولایت کردند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به وصایای امام راحل عنوان کرد: همانطور که امام خمینی(ره) خواستند، نباید بگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد و باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیب نرسد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که ولایت فقیه سد محکمی در برابر نفوذ و توطئه دشمنان اسلام و انقلاب است، بیان داشت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به یک پیشرفت مناسبی دست پیدا کرده به برکت وجود ولایت فقیه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ولایت فقیه رکن اصلی نظام اسلامی است که باید در راستای حفظ و حراست از آن تلاش کرد، افزود: تضعیف جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی مهم ترین هدف دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است.

وی، یکی از مهم ترین دلایل دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را جایگاه ارزشمند ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: دشمن در چهار دهه اخیر از همه ابزارها و امکانات خود برای تضعیف و خدشه دار کردن جایگاه ولایت و رهبری استفاده کرده است؛ اما هوشیاری و بصیرت مردم مانع از تضعیف این جایگاه شده است.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که ولی فقیه در نظام اسلامی یک مسأله کاملاً اثبات شده و عقلی و حتمی است و هیچ خدشه ای در آن وارد نیست، بیان داشت: دشمن از نقش آفرینی رهبری در رشد و تعالی نظام اسلامی بسیار عصبانی است و همه توان خود را به کار گرفته این جایگاه را دچار تزلزل کند.

وی با بیان این که در زمان غیبت معیار اصلی ولایت فقیه است که همه باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشند، افزود: همان طور که امام خمینی(ره) تأکید کردند باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا دشمنان توانند به کشورمان آسیبی بزنند.

حجت الاسلام محمدی با تأکید براین که دشمن تلاش می کند با ایجاد برخی شبهات ذهن عمومی جامعه به ویژه نسل جوان را نسبت به انقلاب و ولایت فقیه مخدوش کند، خاطرنشان کرد: تلاش دشمن برای ولایت گریزی در کشورمان شکست خورده است و هر روز که از عمر این انقلاب الهی می گذرد عشق و علاقه مردم نسبت به انقلاب و ولایت بیشتر می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ولایت فقیه در بحران ها و فتنه های مختلف کشور را در مسیر صحیح مدیریت کرد، بیان داشت: خلأ وجود رهبری و ولایت در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی در مقاطع مختلف کاملاً مشهود بوده است.

وی با بیان این که حفظ ولایت فقیه مهم ترین راه تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: امروز همه هجمه ها و دشمنی ها به سوی ولایت فقیه است؛ از این رو ما وظیفه داریم خودمان را سپر بلای رهبری و ولایت قرار دهیم تا آسیبی به این جایگاه رفیع دینی وارد نشود.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که ولایت همواره راه صحیح را به ما نشان می دهد و مسیر را برای حرکت هموار می کند، افزود: همان طور که امام راحل فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است و هیچ مسأله به اهمیت ولایت تاکنون بیان نشده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عزت و عظمتی که امروز داریم به برکت وجود ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: حفظ و بقای این انقلاب نیز در گرو حراست از جایگاه ولایت فقیه است چون دشمن می داند برای براندازی انقلاب باید ابتدا جایگاه ولایت را متزلزل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha