چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بیان مطالبات واقعی مردم در چارچوپ قانون حق مردم است، گفت: عده ای که با تخریب اموال عمومی، اغتشاش، حمله به اماکن فرهنگی و به آتش کشیدن قرآن و پرچم ایران، به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، به طور حتم از بیرون هدایت می شوند.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران بر ضرورت توجه ویژه دولت به مطالبات به حق مردم تأکید کرد.

مسؤول حوزه علمیه نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که فشارهای اقتصادی و معیشتی موجب نارضایتی مردم شده است، افزود: مسؤولان وظیفه دارند برای رسیدگی به خواسته های به حق مردم تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه اعتراض مردم در برخی شهرها، زمینه ساز سوء استفاده دشمنان انقلاب و نظام شده است، بیان داشت: کسانی که در عرصه ها و صحنه های مختلف از ملت ایران سیلی محکمی خورده بودند، امروز در پی انتقام از این ملت هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم صف معترضان به مسائل اقتصادی با افرادی که اصل انقلاب و نظام را هدف گرفته اند، جدا است، خاطرنشان کرد: عده ای در این اعتراض ها به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب هستند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که تنها راه حل مشکلات کشور وفاق و همدلی است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران امروز نیز همانند چهار دهه اخیر با وحدت وهمبستگی می توانند بحران ها و مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بدخواهان انقلاب اسلامی همواره در انتظار فضایی برای سوء استفاده و ضربه زدن به اصل انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امروز همه بخش های کشور باید برای رسیدن به یک راه حل مناسب برای حل مشکلات مردم هم صدا و یکدل شوند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیگیری مطالبات واقعی در چارچوپ قانون حق مردم است، افزود: امیدواریم مسؤولان و مدیران کشور صدای مردم را شنیده باشند و برای رفع مشکلات اقتصادی چاره اندیشی کنند.

امام جمعه نکا با تأکید براین که مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام بوده اند، بیان داشت: این مردم هیچ گاه با کسانی که اموال عمومی را تخریب می کنند و به دنبال اغتشاش و ناامنی هستند، همراهی نخواهند کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم و جوانان عزیز کشورمان باید مراقب باشند تا دشمنان و قسم خوردگان انقلاب از خواسته های مردم سوء استفاده نکنند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم که نظام سلطه و کسانی که خواستار نابودی اسلام و انقلاب هستند بر جریان به وجود آمده موج سواری کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شیوه ای که امروز عده ای در داخل کشور با تخریب اموال عمومی، اغتشاش، حمله به اماکن فرهنگی و به آتش کشیدن قرآن و پرچم ایران، دنبال می کنند، شیوه مردم فهیم کشورمان نیست، تصریح کرد: کسانی که این شیوه را دنبال می کنند به طور حتم بیرون هدایت می شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha